O&O Defrag Professional 14.1.431 یکپارچه سازی هارد دیسک
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

O&O Defrag Professional Edition 14.1.431 یکی از راه های افزایش سرعت یکپارچه سازی هارد دیسک سیستم می باشد که اگر طی مدت زمانی مشخص عمل  یکپارچه سازی انجام شود می تواند به افزایش کارآیی سیسم کمک بسیاری نماید. برای این کار هم می توان  از نرم افزار موجود در ویندوز که  و هم از نرم افزار های دیگر مانند O&O Defrag استفاده نمود. O&O Defrag می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتای خود که به صورت پیش فرض در ویندوز است قرار گیرد . البته  این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر دست کاربران را برای افزایش سرعت رایانه و مخصوصا هارد دیسک سیستم باز می گذارد. برای یکپارچه سازی هارد دیسک توسط این ابزار کافی است با انتخاب یک دکمه به 5 روش مختلف هارد را به نرم افزار سپرده و منتظر پایان یافتن کار باشید تا هاردی یکپارچه تر را تحویل بگیرید.

این نرم افزار قابلیت هایی دارد که می تواند به هرصورتی که کاربر بخواهد چه کامل و چه به صورت دستی تک تک درایو ها را  یکپارچه کند . قابلیت زمان بندی اتوماتیک دارد تا زمانی معین و تعیین شده که کاربر بخواهد شروع به یکپارچه سازی نماید. کاربرانی که از این نرم افزار استفاده کنند در خواهند یافت که پس از یک عمل یکپارچه سازی ساده سرعت خواندن و نوشتن روی هارد دیسک افزایش چشم گیری خواهد داشت. لازم به ذکر است در زمان اجرا برنامه به صورت یک نرم افزار مخفی در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و فضای بسیار کمی را از حافظه اشغال می کند که یکی از محاسنات این ابزار به شمار می رود . ضمنا محیط کاربری برنامه بسیار جالب و دوستانه است که به افزایش سرعت عمل و استفاده بیشتر کاربران کمک زیادی می کند. در یک کلام O&O Defrag پاسخ می دهد به نیاز کاربر برای رسیدن به هدف خود یعنی رسیدن به بالاترین سرعت ممکن هارد دیسک خود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار O&O Defrag Professional Edition 14.1.431:

  • سرعت بسیار بالا برای یکپارچه سازی
  • محیط کاربری زیبا و ساده برای همه
  • قابلیت های بیشتر نسبت به نرم افزار های مشابه
  • یکپارچه سازی به 5 روش مختلف
  • گزارش گیری از عمل یکپارچه سازی
  • دسترسی سریع و آسان و اجرای خود کار برنامه
  • قابلیت زمان بندی عمل یکپارچه سازی
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا



Sticky Password 5.0.2.199 حفاظت از پسوردها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

 

Sticky Password 5.0.2.199 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و ... محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sticky Password 5.0.2.199 :

  • قابلیت ذخیره و استفاده از پسورد
  • پیدا کردن اکانت، پسورد، نام کاربری و دیگر اطلاعات شخصی در پایگاه داده
  • تولید پسورد ایمن زمان ثبت کاربر جدید
  • ذخیره تمام پسوردها در وسایل قابل حمل
  • بازیابی پایگاه داده از کپی نسخه پشتیبان
  • حفاظت از پسوردها از دستیابی غیر مجاز

 

 



Avira Premium Security Suite 10.0.0.584
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Avira Premium Security Suite 10.0.0.584 نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira  می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

 



Avira AntiVir Premium 10.0.0.643
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Avira AntiVir Premium 10.0.0.643 مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
Avira AntiVir Premium نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

 

 



RealPlayer SP Plus 14.0.2.633 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

RealPlayer SP Plus 14.0.2.633 Final  ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.

RealPlayer SP Plus 14.0.2.633 Final امکان دانلود ویدئو های سایت YouTube.com که تنها اجازه پخش آنلاین را می دهد از نکات جالب توجه این نرم افزار به شمار می رود. این قابلیت پس از نصب نرم افزار از طریق منوی محوشونده ای که در مرورگر فعال می شود قابل دسترس خواهد بود. Real Player SP تا حدودی نسبت به نسخه 11 محیط کاربری بهینه شده تری دارد ، این واسط کاربری از نسخه 11 نسبت به نسخه های پیشین کاملا دگرگون شده است. بیشتر از آنچه که هرکاربری می تواند انتظار داشته باشد این نرم افزار امکانات و قابلیت دارد، تنها لازم است تا این ابزار را دریافت نموده تا به راز قابلیت های آن در زمینه پلیرهای صوتی و تصویری پی برده شود.