DVD PixPlay 6.20.201
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

DVD PixPlay - نرم افزار ساخت كليپ و اسلايد


DVD PixPlay 6.20.201 یکی از جالب ترین نرم افزارهایی است که تا به حال در عرصه نرم افزارهای رایانه ای عرضه شده است. این نرم افزار که به صورت کاملا حرفه ای عمل می کند قادر است تا با کنار هم قرار دادن تمامی انواع مدل های فایل های چند رسانه ای نظیر تصاویر ، ویدئو کلیپ ها و همچنین موزیک ها اسلایدشو هایی جذاب و دیدنی را شکل دهد که قابل اجرا برروی انواع پلیرها هم باشند. این ابزار که قادر است تا دی وی دی اسلایدشو ، فرمت VCD و همچنین سی دی اسلایدشو تهیه کند مجموعه ای از افکت های جذاب را کنار هم جمع کرده تا کاربر به راحتی بتواند با کنار هم قرار دادن آن ها و با کیفیت بالای صوت و تصویر اسلایدشویی جذاب را پدید آورد. 50 مدل از انواع حرکات برای تصاویر و 180 افکت زیبا همان قسمت هایی هستند که به زیباترین شدن کار کمک می کنند، DVD PixPlay علاوه بر این موارد قادر است تا فرمت های مختلف در هر زمینه ای را شناسایی کرده و برای استفاده از آن ها محدودیتی قائل نشود ، امکان تبدیل اسلایدشو های نرم افزار PowerPoint به فرمت های ویدئویی را هم دارد که امروزه برای عدم کپی رایت بسیار مورد اهمیت است. قابلیت هایی نظیر سازگاری با دوربین های دیجیتالی برای Import تصاویر و یا قابلیت ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا کامل و همچنین امکان به اشتراک گذاری خروجی به صورت آنلاین در سایت هایی نظیر Youtube.com و یا Facebook.com هم از بخش های دیگر این ابزار به شمار می روند.

 

 

 



Skype 5.1 0.112 Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

تماس رايگان صوتي و تصويري با خارج از كشور- Skype

Skype 5.1 0.112 Portable نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

 



DVB Dream 1.5e
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

DVB Dream 1.5e یک پلیر همه کاره برای کارتهای DVB ، یک شاهکار از برنامه نویسان ترک . با ابزارهای بی نهایت کاربردی و پرقدرت و محیطی بسیار کاربر پسند . این برنامه دارای امکانات زیادی میباشد که باعث شده در بین رقبای دیگر خود از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد ، طی نظر سنجی که در یکی از سایت های معتبر دیدم ، مقام اول در بین پلیر ها مربوط به DVB Dream بود که در رده دوم نرم افزار ProgDVB با نصف آراء DVB Dream قرار داشت.
 




Notepad++ 5.8.7 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Notepad++ 5.8.7 ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
  Notepad++ 5.8.7 برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

 




Babylon Pro 9.0.0.r30 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Babylon نرم افزار قدرتمند جهت ترجمه متون و لغات به فارسی

(Babylon Pro 9.0.10 (r30 نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.